Ogłoszenie
zaproszenie do składania ofert na prowadzenie zajęć z uczniami kl. IV-V
Zespołu Szkół w Bytomiu Odrzańskim w Szkole Podstawowej w ramach Projektu
„W ogrodzie cudów”.
Poddziałanie 9.1.2. „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym
dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Burmistrz Gminy Bytom Odrzański ul. Rynek 1
w związku z rozpoczynającą się realizacją projektu „W ogrodzie cudów”.
Poddziałanie 9.1.2. „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
zaprasza do złożenia ofert na prowadzenie:
- 1. Zajęć w celu podnoszenia wiedzy i umiejętności przyrodniczych
oraz wspieranie rozwoju uczniów kl. IV i V.
- 2. Zajęć w celu podnoszenia wiedzy i umiejętności matematycznych
oraz wspieranie rozwoju uczniów kl. IV i V.
3. Zajęć mających na celu wzrost wiedzy oraz rozwój umiejętności i praktycznego
zastosowania języka angielskiego oraz wspieranie rozwoju uczniów zdolnych.
4. Zajęć mających na celu wzrost posługiwania się technologią informatyczną oraz
wspieranie uczniów w rozwoju poprzez udział w zajęciach pozalekcyjnych.
5. Zajęć korekcyjnych dla dzieci z wadami postawy mających na celu wzrost
umiejętności w zakresie dbania o prawidłową postawę.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- 1. Zajęcia dla uczniów kl. IV-V podnoszące umiejętności przyrodnicze w zakresie ekologii i badania środowiska dla 20 osób w grupie: „Cuda przyrody” , po 2 godziny tygodniowo
- 2. Zajęcia dla uczniów kl. IV-V podnoszące umiejętności matematyczne w zakresie ekonomii dla 20 osób w grupie: „Liczbowe cuda” , po 2 godziny tygodniowo
- 3. Zajęcia dla dzieci uzdolnionych - 21 osób w grupie „Cudne rozmowy”, po 2 godziny
tygodniowo
4. Zajęcia informatyczne (ICT) dla grupy 20 osób „Cuda w sieci”, po 2 godziny tygodniowo
5. Zajęcia korekcyjne dla dzieci z wadami postawy „Gimnastyczne cuda”prowadzone będą w jednej grupie 19 osobowej, po 2 godziny tygodniowo
Zajęcia wszystkich grup będą się odbywały w środy w tzw. „dniu projektowym”.
Okres realizacji zajęć przewiduje się na okres od lutego 2012 do 31.08.2013 (zgodnie z harmonogramem projektu). Planowane zatrudnienie osób prowadzących zajęcia na podstawie umowy cywilnoprawnej.
Animator zajęć będzie miał obowiązek:
- przygotowania planu zajęć realizujących zadania projektowe zgodnie z harmonogramem projektu wykorzystując zakupione na ten cel pomoce dydaktyczne oraz własne doświadczenie,
-sprawdzania efektywności działań poprzez testy diagnostyczne, raporty ewaluacyjne, ankiety na początku, w środku i na końcu działań projektowych,
-prowadzenia list obecności na zajęciach,
- przedstawienia produktów powstałych w wyniku realizacji zadań projektowych,
- udziału w spotkaniach z Zespołem Zarządzającym,
- pełnienia funkcji opiekuna uczestników wyjazdów edukacyjnych .
Ponadto zatrudnimy kadrę zarządzającą do realizacji w/w projektu
Koordynator będzie odpowiedzialny za:
- Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem.
- Koordynowanie działań projektowych. Planowanie działań.
- Współpraca z pracownikami zespołu projektowego.
- Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu.
- Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu, w tym doraźna kontrola zajęć projektowych.
- Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu.
- Kontrola wydatkowania środków. Planowanie i zatwierdzenie wydatków finansowych.
- Ocena merytoryczna dokumentów księgowych.
- Rekrutacja uczestników do projektu.
- Utrzymanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.
- Przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych.
- Opracowanie regulaminu projektu.
- Organizacja cyklicznych spotkań Zespołu Zarządzającego.
- Prowadzenie spotkań z animatorami, monitoring i ewaluacja.
- Sporządzenie raportów ewaluacyjnych.
- Sprawozdawczość zgodnie z umową oraz przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu na poszczególnych etapach.
- Archiwizacja dokumentacji projektowej.
- Kontrola przygotowania materiałów promujących projekt zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach POKL.
- Końcowe rozliczenie projektu.
- Udział podczas czynności związanych z kontrolą projektu.
Asystent koordynatora będzie odpowiedzialny za:
- Promocję projektu zgodnie z wymogami oznaczania projektów realizowanych w ramach POKL.
- Aktualizację strony internetowej.
- Przygotowanie informacji prasowych związanych z realizacją projektu.
- Przeprowadzenie akcji informacyjno-promocyjnej.
- Działania promocyjne.
- Przygotowanie dokumentacji dotyczącej rekrutacji Uczestników.
- Kontakt z Uczestnikami Projektu. Wywiady dotyczące stopnia satysfakcji Uczestników.
- Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie.
- Udział w sporządzaniu raportów ewaluacyjnych.
- Współpraca z pracownikami zespołu projektowego.
- Współpraca z animatorami w zakresie przygotowania planu zajęć.
- Udział w przygotowaniu spotkań z animatorami.
- Udział w planowaniu działań projektowych.
- Udział w opracowaniu regulaminu projektu.
- Zakup materiałów dydaktycznych i szkoleniowych. Zakup urządzeń w ramach cross-financingu.
- Zakup produktów spożywczych w ramach wyżywienia uczestników oraz organizacja posiłków.
- Organizacja imprezy inaugurującej oraz podsumowującej projekt.
- Udział w końcowym rozliczeniu projektu.
- Udział podczas czynności związanych z kontrolą projektu.
Specjalista ds. finansowo-rzeczowych będzie odpowiedzialny za:
- Monitoring i kontrolę realizacji finansowej poszczególnych zadań zawartych w budżecie kwotowo oraz względem kwalifikowalności rodzaju wydatków, bieżąca kontrola stopnia wykorzystania środków.
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji płatności zawartych w harmonogramie projektu oraz w harmonogramie płatności projektu.
- Opis faktur oraz innych dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi projektu.
- Przygotowanie wniosków płatniczych oraz innych sprawozdań i dokumentów płatniczych przygotowywanych na żądanie Instytucji Zarządzającej.
- Sporządzanie kalkulacji oraz sprawozdań finansowych projektu dla potrzeb instytucji wdrażającej.
- Przygotowanie dokumentów księgowych (rachunków, faktur, zamówień oraz umów).
- Naliczanie płac, sporządzenie listy płac.
- Rozliczenia z ZUS i urzędem skarbowym.
- Sporządzanie umów pracowniczych (oraz innej dokumentacji pracowniczej).
- Przepisywanie na komputerze wszelkiej korespondencji.
- Opracowanie korespondencji w zakresie administracyjnym.
- Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty związanej z projektem.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Współpraca z pracownikami zespołu projektowego.
- Udział podczas czynności związanych z kontrolą projektu.
2. Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego:
Urząd Miejski Bytom Odrzański
3. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
Burmistrz – Jacek Sauter
ul. Rynek 1
67-115 Bytom Odrzański
tel. (68) 3884 022
4. Kryteria wyboru ofert:
Najkorzystniejsza oferta spełniającą wymagania
5. Wymagania, jakie powinny spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów, oświadczeń [np. posiadanie kwalifikacji, itp.]:
I- Do realizacji zajęć opisanych w punkcie 1.1 „Cuda przyrody” wymagane są:
- studia wyższe z inżynierii środowiska w zakresie inżynierii melioracyjnej i ochrony środowiska
- studnia podyplomowe z geografii lub przyrody
- doświadczenie w pracy z dziećmi – 10 lat
- doświadczenie w realizacji projektów ekologicznych
II-Do realizacji zajęć opisanych w punkcie 1.2 „Liczbowe cuda” wymagane są:
- studia wyższe z matematyki
- upoważnienie do prowadzenia zajęć „ Ekonomia na co dzień „
- doświadczenie w pracy z dziećmi- 20 lat
- doświadczenie w realizacji projektu EFS
III- Do realizacji zajęć opisanych w punkcie 1.3 „Cudne rozmowy” wymagane są:
- studia wyższe z filologii angielskiej lub niemieckiej
- studia podyplomowe z języka angielskiego lub niemieckiego
- doświadczenie w pracy z dziećmi – 5 lat , doświadczenie w realizacji zadań i działań w ramach współpracy partnerskiej
IV - Do realizacji zajęć opisanych w punkcie 1.4 „Cuda w sieci” wymagane są:
- wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub wychowanie techniczne
- studia podyplomowe edukacja do bezpieczeństwa
- doświadczenie w pracy z dziećmi -15 lat
V- Do realizacji zajęć opisanych w punkcie 1.5 „Gimnastyczne cuda” wymagane są:
- studia wyższe z wychowania fizycznego
- kurs lub studia podyplomowe instruktor gimnastyki
- doświadczenie w pracy z dziećmi- 15 lat
- kurs ratowników medyczno – sanitarnych
W każdym przypadku wymagany jest także kurs udzielania I pomocy przedmedycznej.
Dodatkowym atutem będzie ukończenie kursu „Komputer dla ucznia”.
Wymagania dotyczące kadry zarządzającej:
- długoletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą szkolną
- doświadczenie w realizacji projektu EFS (koordynator i asystent koordynatora)
- doświadczenie w realizacji projektu w ramach wymiany międzynarodowej (koordynator i asystent koordynatora)
- szkolenie RKO w zakresie pisania i rozliczania projektów
6. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy [jeżeli jest wymagany]:
Nie jest wymagany
7. Warunki gwarancji:
Nie dotyczy
8. Sposób przygotowania oferty:
Oferty należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej.
Oferta powinna zawierać:
a) CV
b) List motywacyjny
c) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje
e) Kserokopia dowodu osobistego poświadczona za zgodność z oryginałem
f) Oświadczenie kandydata o niekaralności w rozumieniu art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458/
g) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych /Dz. U z 2002 r. Nr 101 poz. 926
z póź. zm./
9. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 6 marca 2012r. do godziny 12:00
Urząd Miejski w Bytom Odrzański ul. Rynek 1 67-115 Bytom Odrzański z dopiskiem „W ogrodzie cudów”
10. Otwarcie ofert nastąpi 6 marca o godz. 13.00
11. Dokumenty osób, które nie zakwalifikowały się nie będą odsyłane.
12. Do zamówienia niniejszego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).