ZAPYTANIE CENOWE
- Zapraszam do złożenia oferty na: „Usuwanie azbestu z obszaru Gminy Bytom Odrzański – etap VIII 2018 r.”
- Przedmiot zamówienia: usunięcie około 2.028 m² płyt azbestowo-cementowych, w tym: pokrycia dachowe planowane do unieszkodliwienia z demontażem około 1.447 m²; płyty zgromadzone na działkach gruntowych planowane do unieszkodliwienia bez demontażu około 581 m².
- Termin realizacji zamówienia: do 20.07.2018 r.
- Okres gwarancji: 12 miesięcy.
- Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, pokój nr 6 (sekretariat); do 28.05.2018 r. 9.30.
- Termin otwarcia ofert: 28.05.2018 r. godz. 10.00.
- Warunki płatności: faktura końcowa po podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót, płatna
w terminie do 30 dni. - Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Tomasz Siekierkowski – inspektor, tel. 68 3884022 wew. 38.
Poniżej do pobrania pełna treść zapytania.