BIP Bytom Odrzański

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start Zamówienia publiczne Zamówienia do 30 tys. euro Usuwanie azbestu z obszaru Gminy Bytom Odrzański – etap VIII 2018 r.

Usuwanie azbestu z obszaru Gminy Bytom Odrzański – etap VIII 2018 r.

Email Drukuj PDF

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zapraszam do złożenia oferty na: „Usuwanie azbestu z obszaru Gminy Bytom Odrzański – etap VIII 2018 r.”
  2. Przedmiot zamówienia: usunięcie około 2.028 m² płyt azbestowo-cementowych, w tym: pokrycia dachowe planowane do unieszkodliwienia z demontażem około 1.447 m²; płyty zgromadzone na działkach gruntowych planowane do unieszkodliwienia bez demontażu około 581 m².
  3. Termin realizacji zamówienia: do 20.07.2018 r.
  4. Okres gwarancji: 12 miesięcy.
  5. Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, pokój nr 6 (sekretariat); do 28.05.2018 r. 9.30.
  6. Termin otwarcia ofert: 28.05.2018 r. godz. 10.00.
  7. Warunki płatności: faktura końcowa po podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót, płatna
    w terminie do 30 dni.
  8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Tomasz Siekierkowski – inspektor, tel. 68 3884022 wew. 38.

 

Poniżej do pobrania pełna treść zapytania.

 

Szukaj

Reklama

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 128 gości