- 1.Zapraszam do złożenia oferty na: „Usuwanie azbestu z obszaru Gminy Bytom Odrzański – etap IX 2019 r.”
- 2.Przedmiot zamówienia: usunięcie około 230 m² płyt azbestowo-cementowych, w tym: płyty zgromadzone na działkach gruntowych planowane do unieszkodliwienia bez demontażu około 230 m².
- 3.Termin realizacji zamówienia: do 30.08.2019 r.
- 4.Okres gwarancji: 12 miesięcy.
- 5.Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, pokój nr 6 (sekretariat); do 12.07.2019 r. 9.30.
- 6.Termin otwarcia ofert: 12.07.2019 r. godz. 10.00.
- 7.Warunki płatności: faktura końcowa po podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót, płatna
w terminie do 30 dni. - 8.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Tomasz Siekierkowski – inspektor, tel. 68 3884022 wew. 38.
- 9.Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- 10.Dokumenty dotyczące realizacji zadania, wymagane od wykonawcy:
10.1. Uprawnienia (wg rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej
z 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest - Dz.U. Nr 71 poz. 649) na wykonywanie prac na danym terenie
i na transport odpadów niebezpiecznych. Wybrany wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjmowania i trwałego unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest (dołączone do oferty).
10.2. Potwierdzenie zgłoszenia przystąpienia do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest do: nadzoru budowlanego, inspektora sanitarnego, okręgowego inspektora pracy (zgłoszenia na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do prac).
10.3. Harmonogram prac wykonawcy.
10.4. Protokoły odbioru prac pomiędzy właścicielami nieruchomości, wykonawcą i Gminą, zgodnie ze wzorem NFOŚiGW wskazanym w „Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest - ze środków NFOŚiGW – WFOŚiGW” oraz zawierające (wzór w załączeniu):
- 1)adres nieruchomości, z której usunięto azbest,
- 2)datę podpisania protokołu,
- 3)czytelne imię i nazwisko właściciela nieruchomości,
- 4)podpis właściciela nieruchomości (lub podpis osoby upoważnionej wraz z załączonym upoważnieniem),
- 5)pieczęć firmową, w przypadku gdy właścicielem nieruchomości jest osoba prawna lub wspólnota mieszkaniowa,
- 6)wskazanie ilości usuniętego azbestu wyrażonej w m2 oraz Mg,
- 7)wskazanie, czy unieszkodliwienie azbestu zostało przeprowadzone z jego demontażem czy bez demontażu,
- 8)podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
- 9)pieczęć firmową wykonawcy,
- 10)oświadczenie wykonawcy o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenupyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest - Dz.U. Nr 71 poz. 649.
10.5. Protokół odbioru końcowego zadania pomiędzy Gminą i wykonawcą, zawierający:
- 1)czytelne imię i nazwisko oraz podpis upoważnionego do odbioru prac przedstawiciela Gminy ze wskazaniem pełnionej funkcji,
- 2)pieczęć Gminy,
- 3)czytelne imię i nazwisko oraz podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcęwskazaniem pełnionej funkcji,
- 4)pieczęć firmową wykonawcy,
- 5)ilość usuniętego azbestu (Mg/m²),
- 6)datę podpisania protokołu (data podpisania protokołu nie jest tożsama z datą sporządzenia protokołu).
10.6. Karty przekazania odpadów na legalne składowisko uprawnione do przyjmowania i trwałego unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
Burmistrz Bytomia Odrzańskiego
/-/ Jacek Sauter