ZAPYTANIE CENOWE
1.Zapraszam do złożenia oferty na: „Remont odcinka promenady miejskiej w Bytomiu Odrzańskim”.
2.Przedmiot zamówienia: Wymiana wraz z utylizacją zniszczonej nawierzchni promenady (160 m2), legarów i słupów balustradowych.
3.Termin realizacji zamówienia: 24 grudnia 2018 r.
4.Okres gwarancji: 24 miesiące.
5.Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miejski w Bytomiu Odrzańskim ul. Rynek 1 pok. nr 4 do dnia 24.10.2018 r. do godz. 8:30.
6.Termin otwarcia ofert: Urząd Miejski w Bytomiu Odrzańskim ul. Rynek 1 pok. nr 4 24.10.2018 r. o godz. 9:00.
7.Warunki płatności 14 dni po protokolarnym odbiorze inwestycji.
8.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Adrian Niżnikowski tel. 68 3884 022
9.Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.