Harmonogram naboru na rok szkolny 2025/2026
do I klasy Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Bytomiu Odrzańskim,
dla której Gmina Bytom Odrzański jest organem prowadzącym
Zgodnie z art.154 ust.1 pkt 1 w związku z art.29 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz.737 ze zm.) organ prowadzący określa terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do przedszkoli i szkół podstawowych:
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
1 |
Złożenie wniosku/zgłoszenia |
12.02.2025-28.02.2025 |
22.04.2025-02.05.2025 |
2 |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków/zgłoszeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę |
14.03.2025 |
09.05.2025 |
3 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych |
25.03.2025 |
14.05.2025 |
4 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych |
04.04.2025 |
30.08.2025 |
Druki wniosków będą dostępne od 10.02.2025 r. na stronie internetowej Szkoły: www.szkolabytomodrzanski.edupage.org
Wypełnione wnioski należy składać w sekretariacie szkoły przy ul. Kościelnej 9