Harmonogram naboru do klasy I Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego
w Bytomiu Odrzańskim, dla której Gmina Bytom Odrzański jest organem prowadzącym na rok szkolny 2021/2022
Zgodnie z art.154 ust.1 pkt 1 w związku z art.29 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 910 ze zm.), organ prowadzący określa terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do przedszkoli i szkół podstawowych.
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
1 |
Złożenie wniosku/zgłoszenia |
15.02.2021-05.03.2021 |
04.05.2021-18.05.2021 |
2 |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków/zgłoszeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
19.03.2021 |
21.05.2021 |
3 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego |
25.03.2021 |
28.05.2021 |
4 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych w postępowaniu rekrutacyjnym |
31.03.2021 |
31.08.2021 |
*Wnioski należy składać w budynku szkoły przy ul. Kościelnej 9 do urny umieszczonej przy wejściowych drzwiach do szkoły z zachowaniem reżimu sanitarnego
Druki wniosków będą dostępne od 12.02.2021r. na stronie internetowej szkoły: www.szkolabytomodrzanski.edupage.org