BIP Bytom Odrzański

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start Oświata Harmonogram naboru do klasy I Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Bytomiu Odrzańskim, dla której Gmina Bytom Odrzański jest organem prowadzącym na rok szkolny 2021/2022

Harmonogram naboru do klasy I Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Bytomiu Odrzańskim, dla której Gmina Bytom Odrzański jest organem prowadzącym na rok szkolny 2021/2022

Email Drukuj PDF

Harmonogram naboru do klasy I Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego
w Bytomiu Odrzańskim, dla której Gmina Bytom Odrzański jest organem prowadzącym na rok szkolny 2021/2022

 

Zgodnie z art.154 ust.1 pkt 1 w związku z art.29 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 910 ze zm.), organ prowadzący określa terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do przedszkoli i szkół podstawowych.

 

Lp.

Rodzaj czynności

Termin w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

1

Złożenie wniosku/zgłoszenia
o przyjęcie do szkoły
wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym *

15.02.2021-05.03.2021

04.05.2021-18.05.2021

2

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków/zgłoszeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

19.03.2021

21.05.2021

3

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego

25.03.2021

28.05.2021

4

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych w postępowaniu rekrutacyjnym

31.03.2021

31.08.2021

 

*Wnioski należy składać w budynku szkoły przy ul. Kościelnej 9 do urny umieszczonej przy wejściowych drzwiach do szkoły z zachowaniem reżimu sanitarnego

 

Druki wniosków będą dostępne od 12.02.2021r. na stronie internetowej szkoły:  www.szkolabytomodrzanski.edupage.org 

 

Załączniki:
PlikOpisRozmiar
Download this file (doc02579420210128134821.pdf)ZARZĄDZENIE NR 0050.7.2021 BURMISTRZA  548 Kb
 

Szukaj

Reklama

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 353 gości