BIP Bytom Odrzański

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start Ogłoszenia Burmistrza Informacja Burmistrza Bytomia Odrzańskiego

Informacja Burmistrza Bytomia Odrzańskiego

Email Drukuj PDF

Bytom Odrzański, dnia 09.11.2015 r.

Nasz znak: OŚ.604.19.2011

I N F O R M A C J A

Uprzejmie informuję, że Gmina Bytom Odrzański w 2016 r. będzie kontynuowała realizację programu „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne, Część III – Usuwanie wyrobów zawierających azbest”. Dofinansowanie przeznaczone na usuwanie wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie Gminy Bytom Odrzański (bez ograniczeń dotyczących własności posesji, z których są usuwane odpady), obejmuje koszty demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów azbestowych (bez kosztów zakupu materiałów budowlanych).

W związku z powyższym wszyscy zainteresowani usunięciem wyrobów zawierających azbest w 2016 r. powinni:

-          złożyć do dnia 08.01.2016 r. w Urzędzie Miejskim w Bytomiu Odrzańskim wniosek o dofinansowanie kosztów usuwania wyrobów zawierających azbest, pochodzących z obiektów budowlanych, położonych na terenie Gminy Bytom Odrzański (pok. nr 10);

-          zgłosić w Starostwie Powiatowym w Nowej Soli wykonanie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (kserokopię zgłoszenia oraz zgodę Starostwa Powiatowego należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim w Bytomiu Odrzańskim do dnia 29.02.2016 r.).

 

Jednocześnie informuję, że prowadzący działalność gospodarczą, będą zobowiązani do złożenia w Urzędzie Miejskim informacji dotyczącej pomocy publicznej.

                                                                                  Burmistrz Bytomia Odrzańskiego

                                                                                                 /-/ Jacek Sauter

 

 

Szukaj

Reklama

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 378 gości