Unowocześnienie systemu komunikacji drogowej gminy Bytom Odrzański – remont drogi Królikowice – Małaszowice - Popowo

czwartek, 22 maja 2014 12:16 Tomasz Chmielewski
Drukuj

Link do Biuletynu Zamówień Publicznych: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=173126&rok=2014-05-22

Bytom Odrzański: Unowocześnienie systemu komunikacji drogowej Gminy Bytom Odrzański - remont drogi Królikowice - Małaszowice - Popowo
Numer ogłoszenia: 173126 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3884022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Unowocześnienie systemu komunikacji drogowej Gminy Bytom Odrzański - remont drogi Królikowice - Małaszowice - Popowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach remontu drogi Królikowice - Małaszowice - Popowo należy wykonać m.in.: a)roboty przygotowawcze: - cięcie nawierzchni bitumicznej gr. śr. 8 cm piłą mechaniczną - 40 m, - rozebranie nawierzchni bitumicznej gr. śr. 8 cm wraz z wywozem gruzu - 80 m2, - rozebranie krawężnika betonowego 15x30x100 cm wraz z ławą betonową - 70 m, - karczowanie krzewów (samosiejek), - usunięcie drzew - 81 szt. b)roboty ziemne: - wykopy mechaniczne z wywiezieniem urobku na składowisko - 382,50 m3, - plantowanie skarp i nasypów - 510,00 m2, c)odwodnienie: - wykonanie przepustów z rur betonowych o średnicy 60 cm pod zjazdami, - wykonanie ścianek czołowych przepustów z bloczków betonowych na ławie betonowej z betonu B20 wraz z izolacją, d)podbudowy: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1.340 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie gr. 15 cm po zagęszczeniu pod zjazdy, - wykonanie posypki piaskowej stabilizowanej mechanicznie gr. 10 cm po zagęszczeniu pod peron i chodnik, e) nawierzchnie: - oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową - 11.350 m2, - nawierzchnie jezdni z betonu asfaltowego AC11S warstwa ścieralna, gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 11.350 m2, - powierzchniowe podwójne utrwalenie poboczy emulsją asfaltową modyfikowaną przy użyciu grysów kamiennych w ilości I warstwa grys 5/8 II warstwa grys 2/5, - ułożenie nawierzchni ulicy i i wjazdów z betonowej kostki brukowej kolor grafit 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1.527 m2, f)roboty wykończeniowe: - odtworzenie rowów na głębokość do 80 cm wzdłuż drogi z karczowaniem krzewów - 2.640 m3 Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa rozdział III SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30.000 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 4.Kosztorys ofertowy. 5.Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał, zawierającego informacje dotyczące: - rodzaju zasobów oddanych Wykonawcy do dyspozycji, w celu korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, - okres korzystania przez Wykonawcę z zasobów oddanych mu do dyspozycji, - formę uczestnictwa przy wykonywaniu zamówienia (np. Podwykonawstwo, doradztwo) - w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu oddanych mu do dyspozycji. W przypadku nie wskazania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, załączenie do oferty ww. załącznika nie jest wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie dotyczącym: a)zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od zamawiającego jak i wykonawcy, skutkującymi koniecznością przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: - nieterminowego przekazania przez zamawiającego terenu budowy, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - konieczności usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, jeżeli konieczność usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej ma wpływ na termin wykonania umowy, - zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego, którego wykonanie ma wpływ na zmianę terminu realizacji robót objętych niniejszą umową, - opóźnienia zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów robót, - gdy zamawiający poleci wykonawcy przerwanie wykonywania przedmiotu umowy, - odmiennych od przyjętych w dokumentacji technicznej warunków geologicznych i warunków terenowych w szczególności; istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów, uniemożliwiających wykonywanie robót, kolizji z sieciami infrastruktury nieprzewidzianej w dokumentacji technicznej, - z powodu siły wyższej (np. wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych), których wystąpienie zostało potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zostało zaakceptowane przez zamawiającego, b) zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku: - niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, - konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, - aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, - rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy - wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia; w tym prawo do odszkodowania, - w przypadkach będących następstwem usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, c) zmiany wynagrodzenia w przypadku: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT, - rezygnacji z części robót, o wartość robót, które nie zostaną wykonane, - zlecenia wykonania robót zamiennych będących następstwem usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, o różnicę pomiędzy wartością robót zamiennych, a wartością robót, które nie będą wykonywane - podstawą obliczenia kosztów zmiany mającej wpływ na wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie zatwierdzony przez zamawiającego kosztorys opracowany na podstawie cen jednostkowych lub danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych do kosztorysu ofertowego wykonawcy. Wykonawca przyjmie ceny materiałów wg cen zakupu i pracy sprzętu wg faktycznie poniesionych kosztów lecz nie wyższe niż średnie ceny materiałów i pracy sprzętu wg SECOCENBUDU dla rejonu lubuskiego, dla kwartału poprzedzającego kwartał, w którym wykonywane są roboty, - zmian wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych części zamówienia (przedmiotu umowy), które będą realizowane przy udziale podwykonawców. 2.Zmiany podwykonawców. 3.Zmiany wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych części przedmiotu umowy, które będą realizowane przy udziale podwykonawców. 4.W przypadku, gdy dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga zmiany dokumentacji technicznej, storna inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian. 5.Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytomodrzanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Rynek 1 67-115 Bytom Odrzański (pokój nr 4).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie (pokój nr 6) Urzędu Miejskiego, ul. Rynek 1 w Bytomiu Odrzańskim lub przesłać na adres zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pn. Unowocześnienie systemu komunikacji drogowej Gminy Bytom Odrzański - remont drogi Królikowice - Małaszowice - Popowo realizowane w ramach programu pn. Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiar
Download this file (SIWZ droga Królikowice-Małaszowice-Popowo.doc.doc)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 414 Kb
Download this file (Przedmiar robót-droga gminna w Małaszowicach.docx)Przedmiar1 17 Kb
Download this file (Przedmiar-remont drogi powiatowej.xls)Przedmiar-remont drogi powiatowej.xls 127 Kb
Download this file (STWiOR.docx)STWiOR 1295 Kb
Download this file (doc00312320140522101031.pdf)Zaświadczenie 1775 Kb